3MelekAnnesiiii Gamzs ben tansion hastasiyim kullandigim ilaclar agir oldugu icin yasak kullanmam. Sabah uyanir uyanmaz tuz atiorum agzima bas ucumda tuz var . Yoksa kalkar kalmaz dusuyorum bas donmesinden
3MelekAnnesiiii Gamzs saol kuzum sende tuz dene dusuyosa tansionun faydasi var ve direk sakin kalkma ayaga ben baya bi bekliorum once sonra kalkiorum ayaga yoksa allah korusun dusersin bisey olur. Sanada gecmis olsun canim allahim sifa versin❤
Gamzs 1zeynepelif Ondzy 8 mg kullaniyodum canim prilam falan fayda etmedi su dahi icsem cikariyodum bisey yiyip icemiyodum
Gamzs 3MelekAnnesiiii bende oyle canim deniyorum basucumda surekli tuzu ve tuzlu seyleri eksik etmiyorum Allahim artik sagsalim kucagimiza Almayi nasip etsin hepimize 🙏🏻❤️
Gamzs Cemrenur evet canim benimde oyle bugun serum taktirdim cok rahatlatti bide simdi asi vaktimiz geldi insallah onda sıkıntı cekmem 🙏🏻
DilanDag Gamzs benimde düşük canım gebelikte normal diyor doktorum bol bol ayaklarını havaya dikip uzan kendini fazla yorma
Gamzs DilanDag oyle yapiyorum canim elimden geldigince ama ev isleri oluyo bi taraftanda icim rahat etmiyo kalkincada kotu oluyorum ama😅
DilanDag Gamzs bende dinlene dinlene yapıyorum bir saat iş yapıyorum 20 dk kendime mola sonra yine devam sonra yine mola öyle öyle bitiyor 😀😂