Fadimehnk Kızlar 10. Haftadayım bebeğimin kalp atış hızı 175 bpm olarak ölçüldü bu neyi ifade ediyor 10. Hafta olan anneler sizinki kaç yüksek olmasında bir sıkıntı varmıdır
prensmusta Fadimehnk doktor bi sıkıntı görüp birşey demediyse sorun yok bence,benimde 180fln çıkmıştı,dr tansiyonumu ölçtü,Daha sonraki haftalarda daha da düşüyor zaten merak etme
Mybabyizmir Fadimehnk 7+4 bu gün baktırdım dakika da 158 kez atıyor dedi. Yanlış hatirlamiyorsam 🤷 o kadar heyecanliydim ki odaklanamadjm 😂
Fadimehnk Smgyy internette araştırdığımda değer 120/160 arası olması yazıyor dedi de o yüzden korktum bir an canım
Fadimehnk prensmusta doktor sıkıntı yok dedi biraz heyecanlı bebeğin dedi sadece ama kafama takıldı işte internet bilgilerine bakınca
kedilervekaranfil Fadimehnk Siz heyecanlı olunca bebek de heyecanlı olabiliyor 🐥 Benim de ilk kontrollerimde öyleydi nedense aşırı heyecanlanıyordum. Hatta kalp atış hızını hatırlamıyorum ama 20 haftalıkken sağlık ocağında dinlediklerinde de ben o kadar heyecanlıydım ki (ilk kez duyuyor gibi) bebeğimle benim kalp atışlarımız birbirine girmişti cihazda. Ebe biraz sakinleşmemizi beklemişti
Fadimehnk kedilervekaranfil aynen canım heyecanlıydım daha önce 3 kaybım olunca ilk kez bu heyecanı yaşıyorum kalp atışını ilk kez duyuyorum
Fadimehnk Sanslikedi17 valla demek doktora be cihaza göre değişiyor canım benimkinde yazıyor sağ üst köşede yazıyor ayrıca kalp atışını çektiği grafik olabilir