Aylnslm şişlik olursa varis oluyor tıpkı bende oldgu gbi portakal gbi sis ve buyuk bir damar oluyor vajina dudağında cok ağrı yapıyor ne yürütüyor ne ayakta tutuyor ne tuvalette raht bırakıyor anlicagn normaldogumda tehlikeli oluyormuş benm sezeryan oldgu icn doktorlar önemsemiyor kalp damara gonderiyorlar