Kızlar 30. Haftamdayım bugun kontrolüm vardı doktorum bebek baş aşağı dönmüş ama biraz aşağıda dedi gelişimi falan cok güzel dedi. Aşagıda diyince korktum erken dogum riskin yok korkma dedi ama neden aşağıda olur bundan sonrası için sıkıntı yaratır mı