34_21_23 Adetim 3 gün gecikti test alıp yapmaya cesaret edemiyorum bi kürtaj geçmişim var bazen kasığımda batma oluyor onun haricinde birşey yok negatif sonuç alırım diye korkuyorum test yapmaya 🤦🏻♀️
kedilervekaranfil 34_21_23 İnşallah hayırlısıyla vardır gebelik kendinizi hazır hissettiğinizde test yapın. Yani günler öncesinden dayanamayıp test yapmaktan, emin olamamaktan daha iyidir geciktiği halde cesaret edememek. İnşallah vardır da sonra beklediğiniz için pişman olursunuz :)
prensmusta 34_21_23 evet böyle beklemek daha zor,ben sürekli lavaboya gider kan gelmişmi diye bakar dururdum,İnan böylesi daha stresli,ve eğer hamileysen ona göre daha dikkatli olursun,yap bence testini,inşallah vardır bir bebiş🐣🐣
34_21_23 Deletedmom320 adetim düzensizleşti kürtajdan sonra belki sadece gecikmiştir diyip ümitlenmek istemiyorum karmakarışık hissediyorum
Melektul Deletedmom320 Kizlar bu ay yumurtalama donemimde 5 6 kez korunmasiz iliski yasadim en son 4 temmuzda yasadim 18 temmuz Adet gunum yani yarin 5 gun once beta baktirdigimda 1,20 idi acaba yukselme olmus olabilirmi mide bulantim birde halsizligim idrarda koku var
Deletedmom320 34_21_23 yani öyleysede üzülmemek lazım ama kürtajdan sonra gebelik daha kolay oluyor kürtaj sonrası gerekli herşeyi yaptırdınız mı önemli olan o
Deletedmom320 34_21_23 kalbi mi durmuştu pıhtılaşma testleri falan yapıldı da bişey çıkmadıysa zaten içiniz rahat olsun
Deletedmom320 34_21_23 benimde kalbi durmuştu bidaha hiç cesaret edemem sandım ama öyle olmuyor hatta pıhtılaşma çıktı bende hergün nasıl iğne yapıcam diye karalar bağlıyordum sonra kendim bebek istedim oturup her günde güzel güzel iğnelerimi yapar oldum korkularım azalıyor giderek
34_21_23 Deletedmom320 maşallah annelik başka duygu Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah