Arkadaşlar selam, bende hafif preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi var. Değerlerim normal çıkıyor ama protein kaçağı tabiki var. Tansiyon ilaçla dengede. Doktorum haftaya perşembe alalım risk almayalım artık diyor ve kesin kararlı. Zaten bende sezeryan istiyorum başından beri. Haftaya perşembe 37+1 olacak yani 37 hafta bitmiş olacak. Sorum şu ki 37. Hafta bittiğinde doğum yapan var mı? Bebişler nasıldı küvez ihtiyacı oldu mu? Premetüre sayılmıyormuş zaten ama yinede vaktinden önce olacağı için çok korkuyorum 🙁(( destek ve bilgilerinizi rica ederim😞😞