Canlar 11 + 5 de çok fazla kanama oldu doktor sonra ilaç iğneler serumlar aldım bugün 12 +4 olduk kanamam yok temiz akıntım geliyor doktora gittik bebek gayet iyi dedi ama çok fazla kanama alanın var dedi gene yatağa yat dedi iğne fitil verdi moralim çok bozuldu bazı yerlere bakıyorum dinlenmeye de ilaca da gerek yok diyor bunlar düşük olacaksa olur olmazsa zaten olma diyo bu kanama alanı n zaman biter acaba kesenin etrafında büyükce bir kanama alanı var bebeğin gelişimi çok ıyimis ama😔😔😔