isilay ben 27 yaşındayım 3.cocuguma gebeyim ve sezeryan doğumlarım.bağlatmak istiyorum bende doktorumla konustum tabi bağlayabiliriz dedi doğumda bağlayacak inşaallah.. özel hastaneye gidiyorum ben devlette nasıl bilmiyorum ama yaş dan çok doğum şekliniz de önemli bu konuda sanırım.