Eczanne9 10.haftada test yaptik nifty testi istedi doktorumuz ikili ve ucluyu de icine kapsayan test down sendromu falan bakiliyor ya bugun cikti sonucumuz temiz cikti cok sukur cinsiyetimizde testte netlesti 🤩🥳
Fundai Yaman dogum seklini doktor mu belirledi sizmi istediniz. Bi yerde okudum tup bebeklerde sezeryan oluyormus dogrumu bilginiz var mi
Fundai Yaman bende cok merak ediyorum doktor ne dicek bana daha erken olduğu icin konusulmadi. Bir arkadasimda normal olacakti ama bebek dönmeyince sezeryan demiş ona. Ama cogu kişiden tup bebekte sezeryan diye duydum
Yaman Fundai evet bnde sezeryan duydum hep saglikli olsunlarda napalim bi sekilde olcaklar🙂 erken daha cnm evet benim 34 ten sonra belirlendi ama 37+4 te gün aldik
Sheyda Ben varim 9+3 3. Denemem saglıkla gelsınler ıns 😊 o zamana cok var ama normal dogum ıcın dıretecegım ben galıba bı sıkıntı yoksa eger 😊
Sheyda Homeless20 kesınlıkle katılıyorum ozel bebekler evet ama normal dogumda hakkımız eger olabılecekse
Homeless20 Burcukars instagram kullanmıyorum kuzum kpss çalışıyorum çok vakit harcıyorum diye kapattım