Betuloz canım ben oğlumu kaybettim ne yazık kı ben ilk bebeğimi 7 haftalıkken kaybettim her ihtimale karsı oğlumda 33 haftaya kadar coraspin kullandım ama kaybettim oğlumu pıhtılaşma cıkmadı bende sebebi belli değil 😔ama aksatma canım eger pıhtılaşma görüldüyse kan sulandirıcı verirler büyük ihtimal