Doğum yapana kadar herhangi bir tehlikesi yok sanırım enfeksiyonun doğumda bebeğe geçme ihtimali olduğu için tehlikeli sanırım 6. Haftadan beri vajinal enfeksiyonum var 31 haftalık olduk her türlü ilaç kullandım geçmedi bazı bünyeler de sürekli tedavi olunsa bile tekrar ediyor doğuma kadar