Kızlar meraba 31. Haftadayız oğlumla normal doğum çok istiyorum Allah izin verirse🙏🏻Haftaya Kontrolümüz var daha çatı muayenesi olmadım Çanakkaledeyim ve Ezcan yalçınere gidiyorum kendisi çok ilgili çok iyi bi doktor ama sadece sezeryan doğum yaptırıyor Biga can hastanesinde Çanakkale normal doğum yapmış yada yapacak olanlar Bilgilerini paylaşabilir mi zaman geçtikçe heyecan ve korku basıyor 🥰