Sabah 5ten beri ağrı çekiyorum belimin arlasından kasıklarıma vuran ve sık sık karnım kasılıyor semsert kesiliyor 2 3 saat uyumuşum şuan daha da arttı duşa girdim daha kötü oldum nefes aldıkça arkama bıçak saplanıyor sanki. Bilen var mı? 36 37. Haftamdayım