Hulyafuat Kızlar affedersiniz ishal oluyorum sureklı yediğimi cıkarma geregi duyuyorum acaba neden ki korkuyorum da bir şey mi oldu diye
Nnur1 Hulyafuat ben de 37.haftamdayım. Birkaç gündür bulantım ve ishalim var. Bir iyi oluyorum bir kötü. Doğum yaklaştıkça normal sanırım bu durum
KubraSS- Tortilla ahh bende bulantı var 1 haftadır açılma var vs heyecanlandim tık yok kanala bile girmemis
Damla61 Ben de 37 oldum. Keske sizin gb ishal olsam Kabizim ve basur oldu kocamn afedersiniz. Coo agri yapiyor.
Tortilla Damla61 canm zeytıbyagu hındıstan cevızı yagı ve tahının ustundekı yaglı kısmı ısıt sıcak sıcak pamuga dok basur olan kısma bastır orda kalsın pamuk bır saat. bıraz yanıyo ama gecıyor basur
Damla61 Tortilla cok tesekkur ederim yarin aldirayim hindistan cevizi yagini. O eksik. Saolun varolun insallah kurtulurum acimdan