Hanımlar merhaba 5 haftalık gebeyim bugün kan testi yapıldı guatr göründü ama benim öncesinde guatr hastalığım yoktu dahiliye doktoruna yönlendirdi ilaç verdi o da acaba bu durumda gebelik geçiren oldu mu endişelenmelimiyim sizce. Şimdiden teşekkür ederim