Zeyzeyka ben 50 kiloydum hamile kaldım, 26.haftamdayım 6-6.5 kilo kadar aldım, ailemde de şeker hastası yok. 50′lik şeker yüklemesi yapıldı değerim 143 çıktı, aslında 100lük yapılması gerektiğini ama onu yapmayacağını söyledi. Diyet uygula dedi doktorum, 10 gğn sonra günde 3 defa açlık tokluk kan değerlerime baktırmamı istedi. Stres de bunu yükseltebiliyormuş, bir gün öncesi ciddi anlamda canımı sıkan bir durum yaşadım ve akşam abur cuburun dibine vurdum. Bakalım yarın ak koyun kara koyun çıkacak meydana 😀
Söylemek istediğim; ben de ırsi şeker hastalığı olmadığı için, kilom da normal olduğu için hiç ihtimal vermiyordum. Ben ihmal edilmemesinden yanayım