Akty0753 Arkadaşlar merhabaaa Yarın şeker yüklemesi yaptirıcam 50 grlık yaptiran annişler bana bilgi verebilirmi nasıl yaptilar sizde herhangi bir mide bulantisi falan oldumu biraz tedirginim açıkcası
fnsckn Akty0753 ben ilk önce açlık tokluk baktırdım onda bir sıkıntı çıksaydı yükleme yaptıracaktım doktorunuza sorabilirsiniz 🤗
Akbas77- Akty0753 Ay evet midem cok bulanmıstı içerken ama mutlaka yaptırmalısın 🙏🏻 Cünkü gebelikte cok önemli şeker canım
Akty0753 Akbas77- evet oyle bende biraz tedirginim kilom biraz fazlalasmaya basladı doktor gizli sekerde olabilir dedi yarin yaptiricam iste
Akbas77- Akty0753 İnşallah temiz cıkar benimde bebeğimin karnı 2 hafta önden gidiyor mutlaka yapalım demişti temiz cıktı cok şükür