Benmde 26. Haftamda oldu adet sancısı gibi baya şiddetliydi gittim nst ye girdim hiçbişey çıkmadı bebekte 2 hafta önden gidiyormuş bi sorun yoktu. Muhtemelen idrar yolu enfeksiyonum çıkmıştı birde vajinal enfeksiyon ondandır dedi doktorum bol su içtim halada devam ediyor 28+1 özellikle ilk uyandığımda adet oluyorum gibi uyanıyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️