Rabiaunl Canım babaannem bana o ottan verdi sancın olduğu an bildiğin duaları oku ve suya koy dedi ben de, 40+3 oldum tık yok muayene gunum geldi muayene edip yine herzamnki gibi sancın olursa gel diyeceklerdi 🤣 Şişeden su içerken hastanede suya koymak aklıma geldi ve biranda koymak istedim nst bağlandım sancı çıktı 4cm açıklık olmus o ağna kadar hiç birşeyim yoktu resmen sonra bni polikinlikten acile yolladılar şişeye Bi baktım resmen kaplamış çok ilginç Bi deneyim oldu normalde hayatta inanmam ama faydası olduğunu düşünüyorum daha sonrada zaten acilde 8saat durdum açıklık oldu ama bebek buyuk diye o gunun aksamı sezeryana alındım 😄