Burcuyyy Evet ilk gebeliğimin son haftalarında çok yaşadım onu,çok harika😄Doktorlar tarafından bilimsel bir açıklaması yok.Burada 2 yıl evvel sorduğumda sus sesi,eklem sesi demişlerdi.
Her ne olduğu kesin belli olmasada bebeğimden gelen çok tatlı bir ses olduğu kesin🤗