Mms06 Kızlar ev işi yaptım 32. Haftayım ekstradan ağır olarak bir tek Vileda taşıdım ağır olarak ama sağ bacağımın birleşme yeri çok ağrıyor üzerine basamıyorum bu gibi ağrı yaşayan var mı bebek hareketlerini hissediyorum çok şükür
mankenhamile Mms06 ben 33′teyim canım ve 1 haftadır aynı ağrı bende de var hatta topallıyorum resmen ama yuvarlak bağ ağrısı rahim kasından bence sıkıntı yok yani geçici
Mms06 mankenhamile aynı bende topallıyorum resmen üzerine basamıyorum iş yapmadan önce yoktu korktum bir an