Duru999 canım ebe bir arkadaşım var o haftalarda bebeğin kesesinin henüz göbek deliği hizasından yukarı çıkamadığı için baskı yaşanması normal dedi. Ve zaten bir kaç haftaya büyüdüğü içinde geçti. Ama tabi o baskıyla çok zorlarsak ısrarla yürümeye devam edersek rahim ağzında sorun olabilir. Ben yürürken canım çok acıdığı için uzanıyordum zaten devamlı doktorda bir açıklık incelme sıkıntı olmadığını söylemişti. Sonrasındada geçti zaten