Merhaba arkadaşlar, 3 gündür sağ böbreğimde geçmeyen bir ağrı var. Sanki darbe almışım gibi ağrıyor. Doktoruma sordum. Yarın gel bakalım, bebek bası yapıyor olabilir dedi. Son bi kaç gündür elim ayağım da şiş. Preeklamsi olabilir miyim? 21+4deyiz. İnşallah kötü bişi çıkmaz😔🙏🏻 Böyle olan, preeklamsi geçiren var mı? Teşekkürler🌸