Kızlar 15 Temmuz da doğdu kızım 1899 doğdu 1991 olmuş iki günde kilosu herseyi normal dedi sadece kızımda beyin kanaması olmuş 1 evre strese bağlı dedi hemen tedavi ettik Pazartesiye kadar veremeyiz. Pazartesiden sonra karar vercez durumunu dedi acaba sütüm gelmedi hala çünkü moralim iyi tutmaya çalışıyorum olmuyor heryerde bebek aglıyo bende ağlayasım geliyor bebeğimi çok merak ediyorum Allah sağlıkla kucagınza almayı nasip etsin