Kızlar 5+4 haftalık gebeyim. İlk bebeğimde hiç böyle bir şey hissetmemiştim böyle bir ihtimal olmadı da ama bunda birkaç gündür hep düşük olacak kalbi duracak korkusu kaplıyor içimi Rabbim korusun bağışlasın hayırlısıyla inşallah. Aklımı kurcalıyor burada da gördükçe yaşayanlar yazarsa sevinirim. Kürtaj nasıl bir şey? Düşük sonrası ve kalp durması gibi şeyler yaşandığında Allah korusun bizleri bekleyen şey nedir? Hastanede neler yapılıyor, canınız yanıyor mu anlatabilir misiniz 😢😢