Ela06van Merhaba hanımlar bebeğim küçük ve gelişim geriliği varmış salı günü sezaryen alıcak doktor bu durumda olan var mı bilgi verebilir misiniz?
Masaaal35 Ela06van canm 37 haftamda zorunlu sezeryanla geldi bebişim, 34 hafta uyumluydu 2100 çıkıyordu. 2400 dogdu. Çok şükür kuveze bile girmeden evimize girdik yarın bir aylık oluyoruz bile kalbini ferah tut canm
Duygu_pb Ela06van Bir yakınıma plasenta beslemiyor dediler Tam bilmiyorum ama bir 1-1,5ay erken aldılar Çok kısa süre küvezde kaldı şimdi çok iyi maşallah ama annenin yaşı 35 veya üstüydü
Ela06van Masaaal35 bilmiyorum 🤷🏻♀️ hani küçük olması 38 hfta şimdi sezaryen alınması normal mi biraz daha beklenmeli
Deleted5544 boyu 5 hafta gelişimi de 3 hafta geriydi haftada 2850 gram 49 cm doğdu gayet sağlıklı allaha sükür 28 günlüğüz 3800 gram olduk bile ☺️
Asenat34 Ela06van benim yegenim de 38 haftada doğdu ama gerilik vardı 36 haftaya uyumluydu doğduğunda çok minikti ama çok çabuk topladı kendini çok hızlı kilo aldı şuan 2 aylık oldu inşallah sizin de dogdudugunda toparlar hemen hayırlısıyla kucağınıza alın inşaallah ☺️❤
Ela06van AyaYlmazYldrm başka doktor görün diyen arkadaş var benim salı günü olcak sezaryen ozaman kadar 39 olcam
AyaYlmazYldrm Ela06van 38 ve 39 ideal dogum icn ama hafta gelisim geriligi ne kadar onuda bilmeniz gerek tabiki benim oglum 36 da digdu 3 hafta geriden gliyordu mesrla ama cok saglikli dgdu sizinki 39 cok xok iyi
Kahve Ela06van gelişim geriliği derken kilosu boyu kafa çapı hepsi mi acaba bir iki hafta geri olması normal olabiliyormuş benimde 34 haftayken 2400 kiloda kafa çapı 2 hafta geri demişti ama genetik te olabilir dedi şuan 36 yim haftaya kontrol um
Duygu_pb Ela06van 2,5-3 kg arası çok normal 37. Haftayı da geçmişsin artık erken Doğum eşiğini de geçtin korkma hiç