Bsrlmnemr N123nisa hiçbir fikrim yok ama inşallah biraz daha dayanır bebiş. Sen stres yapma stres daha çok etkiler derler hayırlısı olsun, rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. Postun da üstte kalsın görsünler belki bilen vardır
nil_sugra N123nisa ben 3 sene önce 28 haftalık doğum yaptım canım. 25-26 haftalık doğan çok bebek vardı. Şimdi hepsi 3 yaşına geldi maşallah. Allah sığın ve dualarını eksik etme. Senin duan en etkili koruma kalkanı çünkü
N123nisa nil_sugra çok haklısınız çok farklı bi duygu bu rabbım kimseye yaşatmasın bizlerde sabır versın
Yasemin00 @N123nisa#981417817 temmuz da dogması gerken kızım 11 temmuzda 37 +1 de dogdu normalde bu gun 38 haftasını tamamlayıp dogması gereken kızım bir hafta daha bekleyemedi 😉😅
gozdeee-1 Yasemin00 benimde doğabilir 36+4gunlugumm acaba kaç kg doğdu bebisiniz Allah bağışlasın bu arada
Yasemin00 gozdeee-1 sagol 2.785 dogdu hayırlısı brndrn 2 gün sonrada dayımın gelini dogurdu oda 36 da dogurdu 3.700 lerde dogmuş saglıklı doguyolar yani merak etme canım
N123nisa Alpay34. Anladım benım şu. An 25 hafta 747 gram bır hafta daha uzatılırsa belki 1 kilo olur inşallah rabbım bana bağışlasın inşallah
Bsrlmnemr N123nisa muz, süt, kaşar peyniri ve kırmızı et bol bol tüket onlar bebeğe çok kilo aldırıyor