Dilavra Kızlarrrrrr ben geldimmmm. Artık bende şafak sayabilirim Muayne oldum alttan muayne etti çatım çok darmış normal dogum olmaz dedi doktorum bayramdan sonraki ilk hafta sezeryanla alacagız bebegi dedi bakalım inşallah minnak dayanır o zamana kadar 👼
Tucenur Dilavra benmdr safak 19 doktor muayne etti catın asırı derecede dar dedi ama sezaryan vs demedi 😏 haftaya tekrr bakalım dedi bakalım ne olacak inşallah kendileri gelir 🙏
ecembugra53 Dilavra Saglıkla gelsin minnoşun Annesi 😊😍 hadi gözün aydın bende inş o günlere gelicem 😊