Kızlar gebeliğin 3.ayındayım. Kanamam olduğu için ara ara 200mg progestan kullanıyorum. Ağızdan alıyorum hap şeklinde. Ama sorun şu ki beni uçuruyor ve artık mide bulantım had safhada yemek yiyemiyorum ve açım. Açlık halsizlik yapıyor. Bu ilacı sabah akşam kullanmam lazım. Genital bölgeden kullanan var mı aranızda sabah akşam? Kullanıyorsanız nasıl yapıyorsunuz 2 saat fln yatmak mı gerek? Fitil olarak kullanınca da yan etkisi oluyor mu uyku, mide bulantısı gibi? Lütfen yardımcı olun artık Allahın gücüne gitmesin ama bıkkınlık geldi uykulu, mide bulantılı aç halimden :(