Boncuk12_12 Kızlar test yaptık erken gebelik testlerinden adetime 10 gün var çıkmadı sizce erken diye mi yoksa silikte olsa cikarmiydi olsaydı
Deletedmom388 Boncuk12_12 çok erken yapmışsın adetini bekle erken öğrenmekte ayrı bi stres beta yükseldimi indimi gebelik mi değil mi insan çatlıyor beklerken 😇😇
sevimlieyuboglu61 Boncuk12_12 adetinize 10 gün var olması bebek daha henüz yemi tutunuyordur. Yumurtalama sonrası tahmini 5. Günde tutunur 14. Günde adet beklenir
Edae Ben erken gebelik testi yapmıştım ve negatif çıkmıştı ama adet tarihinin 3. Günü hamile olduğumu öğrenmiştim o sebeple erken gebelik testlerine çok güvenmeyin bence
Boncuk12_12 Gulay_agayeva artık beklicen adetimi umutlanmak istemiyorim vajina ağrısı var bide bu haftalarda olur mu