Kuzeyimmm 3 gün önce sezeryan oldum bende çok korkuyordum yapamıycam normal bile doğurmak istemiyorum içimde kalsın vazgectim bile demeye başladım ama ameliyathaneye girdikten 5 dakika sonra prensesimin sesini duyar duymaz pişman oldum söylediklerime 🤦🏻♀️ Hiç korkma canım anne oluyoruz her şeyin bir zorlugu var elbette ama o küçücük bedenin sana ihtiyacı var artık dünyaya gelmek için gün sayıyor sana kavuşmak için , öyle düşün pozitif ol her şey allahın izniyle çook iyi geçsin inşallah sağsağlim yavrunu kucagına alırsın♥️