durununannesii Kontrolden geliyorum kızlar 920 gram dedi doktor normal dedi ama 3 haftada 150 gram almış bana az geldi daha öncelerde daha fazla alıyodu sanki sizin bebişleriniz bu haftada kaç gr acaba?
Gizemito durununannesii Bence normaldir. Bende bugün kontrolden geldim benim tosbik 1400 gr 🧸 Bizimkide 2 hafta ileri 🙄 Boyu da 38-39 cm geldi.
EbrarBilgem durununannesii 990 gramdı canım bende kafaya taktm ama takılcak bi durum yokmuş şuan da 33 haftadayız 1900 bana hep az geliyo ama doktorlar normal diyo önemli olan sağlıklı olsunlar
Elininanasi durununannesii o zamanlarda bizimkisi 880 qramdi canim☺️sıkma canini.saģlik yerindeyse boş ver.
Seda1208 durununannesii benim 1050 gramdı canım gittiğimde 27 haftasında şuan 28 olduk kaç kilo oldu bilmiyorum ama 1300 olmuştur
Gizemito durununannesii Teşekkürler 🤗 Vallahi özellikle yaptığım bir şey yok ama mutlaka yumurta, süt, yoğurt, ceviz, kaşar peyniri ve maden suyunu günlük tüketmeye çalışıyorum. Bunun dışında yaptığım ekstra bir şey yok ama sanırım genetik biraz 😬
durununannesii Gizemito ya normalde ben minyonum ama benim bebeğim hep 1 hafta ileriden gidiyodu şimdi baktım ultrason kağıdına 1 hafta gerilemiş bi sorun olsa doktor söylerdi ama insanın morali bozuluyo ister istemez 😏
Gizemito durununannesii 1-2 hafta ileri geri çok sıkıntı değil sanırım korkmayın 🤗 Bende niye ileriyiz diya takıyorum kafaya 🙄 13 gün sonra tekrar çağırdı doktorum 🤷♀️
06minigimym Gizemito siz aslında o kadar değilsiniz ama bende sıkıntı var benim ailem kalıplı kardeşim felanda eşimin ve eşimin ailesi de kalıplı ama çok iyi kilosu maşallah dediğin gibi genetik olabilir
Gizemito 06minigimym Siz kaç haftalıksınız ve kaç kilo 🤗 Ya bence de genetik bu tarz kilo, boy durumu. Kıyaslama yapmak yanlış aslında ama dayanamıyoruz işte 🤭
Gizemito 06minigimym Evet bizde korktuk ondan, yükleme yaptırdım tüm şeker değerlerim alt sınır çıktı. Sıkıntı yoktu yani🤷♀️
06minigimym Gizemito aynen kıyas yapılmaması lazım benim ki 25 haftada 1000 gramdi şuan 27+5 bayramdan sonra gideceğim bakalim
durununannesii Elininanasi öyle tabi canım ama önde giderken bi anda 1 hafta gerileyince insan tedirgin oluyo
Elininanasi durununannesii hiçkimseye bakma canim normal seninki.Uzulme hic.inan benimki zayif dogdu pyle erken toparladiki kendini.Kiloludoģan bebekler geç buyuyerler geç toparlanirlar genelde.gelişimleri geç olur.zayif bebekler haraketli olurlar