Arkadaşlar merhaba. 33+1 haftalık gebeyim. bugün idrardan sonra tuvalet kağıdına kan geldi hemen doktorumu aradım tatbiki.Antibiyotiğe başlamamı söyledi.Hakikaten bıktım şu beladan,temizliğime de çok dikkat eden biriyim,naparsam yapayım gebelik öncesi de çok çekmiştim kurtulamıyorum bu sıkıntıdan bi türlü.Var mı benim gibi olan? Çok da tedirginim oğlum için içim hiç huzurlu değil nolur bi yardımcı olun bana 🤦🏼♀️