ADA_MLA Merhaba arkadaslar; 34+3günlükteyiz şuanda nstye bağlandım sancım 40 a cıktı bacak ağrılarım kasık bel ağrılarım oluyor sizdede oldumu doğuö erken mi olur sizce bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen 🐣
Cansukaraman ADA_MLA Dogum sancısı 60 a çıktıgında dogum başlıyormuş bnm ki dün 53 e kadar çıktı 37 haftalıgım
Pnralp Benim 35.haftadan itibaren 40-50 hatta 36 da 80 olduğu oldu ama ben ara ara kasılmalar dışında bişe hissetmiyorum. doktor da olabilir dedi sonuçları görüce.