MyLittleHeart Arkadaşlar gittiğiniz hastanede doğum ücretleri muayene v.s ne kadar ? Doktorunuzdan memnun musunuz?
41esra MyLittleHeart İlk başta hospital parka sonra merkez hastanesine gittim en son yüzyıla gittim şu an hala devam ediyorum ceyhun beye 35 haftalığız çok memnunum hem hastane hem doktor olarak muayene 125 tl doğum ücreti normal 3000 sezeryan 3250 epidural+250 fiyatları canım
MyLittleHeart 41esra 19+5im düzenli gittiğim bi doktor yok hospitalde gittim çok iyiydi doktor oda gidiyormus gebzedeym doktor bulamıyorum 😂
41esra MyLittleHeart yok ya hospitali hiç tavsiye etmiyorum ben ilk başlarda gidiyodum darıcada oturuyorum yakın diye son dönemde seçkin diye bi doktor gelmiş medicalden iyi diyorlar ama yeni mezun herhalde ben bi akşam gittim 1800 kg çocuğuma 2500 Kg dedi kız ama erkek dedi 😂😂😂 odaları falan zaten wc bile yok diyolar yüzyıl da ceyhun beyi tavsiye ederim bence ona git artık düzenli gitmen lazım
EsmaAsena MyLittleHeart canım Ceyhun Ateş, Duygu Baş ve cihangir neyi çok övüyorlar ben duygu hanıma gidiyorum Ceyhun beyle beraber çalışıyorlar çok memnunum.
MyLittleHeart 41esra Çok çekingen biriyim ve erkek doktora gidemiyorum kendimi aşırı kasıyorum o yüzden doğumumbana işkence olur 😂
41esra MyLittleHeart o zaman seher hanım var yine yüzyılda ya da çiğdem hanım İlk randevu uzun zaman sonraya veriyolar ama gittiğinde diğer randevunu hemen orda asistanı veriyor onlara da gidebilitsin
Leylasnsy Burhan şeker doktorun gebzede. Özel kliniği var. 250₺ 3 hastane ile anlaşması var. Anadolu sağlık merkezi , medciti hastanesi, yüzyıl hastanesi. Normal ve sezeryanda aynı fiyat 3500₺.
UmayAsya EsmaAsena ben sitede göremiyorum bilgilerini cihangir bey ve duygu hanımın sadece ceyhun bey var ama kliniği falan mı var
ezgicell Ben de yüzyıl hastanesinde Çiğdem hanıma gidiyorum. Doğum ücretleri arkadaşın dediği gibi normal 3000 sezeryan 3500 dediler ama öğretmen olduğumuz için sendikadan dolayı normal 2400 sezeryan 2600’e düştü