Kızlar selam, 27 haftalık hamileyim bir kaç gündür sabah kalkınca dudaklarımda ve ellerimde uyuşma oluyor. Ellerim kollarımdaki uyuşmayı üstüne yattığım için uyuşuyor diye düşündüm ama dudaklarımda ki uyuşma nedendir acaba? Kalsiyum magnezyum hapımı da her gün içiyorum. Salı günü doktor randevum var sorucam ama burda da sormak istedim var mı bilgisi olan ?