Kızlar dün durum bildirir rapor almak kendi doktoruma degilde farklı bir doktora gittim oda bebegin dönmedigini sezeryan olacagını vb şeyler söyledi daha 24 haftadayız , sonra post actım hurada sagolsınlar beni rahatlattı güzel anneler daha cok erken oldugunu ögrendim ve bugun kendi doktoruma gittim haftasıyla uyumlu oldugunu 640 gr oldugunu (dün 720 gr demişti doktor ) ancak kist yada kan sızıntısı oldugunu söyledi takip verdi 3 hafta sonra bakıcak tekrar karşılaştıracakmış eger kanaman veya agrın olursa kan sızıntısıdır yoksa kisttir dedi kist daha agır basıyor dedi ne olur peki dedim ilerler ise bebegin gelişimini geriletir dedi var mı başına gelen internetten bir bilgi bulamadım 😔