Merhabalar karnımın sağ alt tarafından oluşan ağrı sebebiyle doktoruma gittim we doktorum bana plasenta da kireçlenme we çürük oluştuğunu söyledi we eğer çürük büyümeye devam ederse bebeği erken alıp küweze koyacaklarını söyledi biz daha henüz 6 aylığız lütfen yardım edin konuyla ilgili bilginiz war sa paylaşırmısınız çok korkuyorum😔😔😔🙏🙏🙏