Aydeniz09 Haftamız da kontrole gittik . Kilomuz 2600 boyumuz 46 cm🐣 8 Ağustos Cumartesi günü de doğum için gün aldık. Yorucu yolculuğun yavaş yavaş sonuna geldik 🤗 Sizler de durum nasıl? 🤗
Semanrarc Aydeniz09 ayy biz suan 34 haftalıgız haftaya carsamba 35 haftalık oluyorz kontrolumuz var bende daha vermezler gün diyordum kaç haftalıga verdiler günü acaba 🥰 38demi 39 damı
Sifa0033 Aydeniz09 ay hadi inşaallah çokk kolay ve güzel bir doğum olur. Evladına sağlıkla kavuşursun inşaallah. Bende 35+1 haftalığım haftaya perşembe gün alacağım Allah’ın izniyle. Acaba benim de mi o günlerde olur ki kafama takıldı şimdi😀
Beyhan60 Kuzeyimmm sizde de korku ve tedirginlik var mi? Heyecanla karışık tabi.kilosu ne kadar bebeginizin
Sedaamm Aydeniz09 bizde 34 hafta 2700 kılodaydik 11agustos dedik ama bakalım salı günü 36 oluyoruz ve kontrol var kesinleşecek