Esracglr Asli1905 Efendimizn hadisi şerifi var erkek çocuğu olan muhammed ismini koysun diye. Tercih meselesi tabi ki. muhammed ismi de hep sevmişimdir o yüzden yanina isim bakıyorum
asoplavix Emin yazacaktım ama Muhammed ismi zaten tek başına çok ağır, Emin daha da ağır olacaktı. Emir yazdım o yüzden ben de. Yoksa ben de yakıştırıyorum😊