Aysegulildaasel Slm anneler. 26 haftalik hamileyim. Goguslerimde catlaklar olusmaya basladi.hangi catlak kremini onerirsiniz acaba. Simdiden tesekkur ederim 🤗
zeynepcelikss Aysegulildaasel doktor bana FitoKrem önerdi. bittikçe onu sürüyorum. eczanede satılıyor 19.50 ₺ gibi bi ücreti vardi
Sfk55 Aysegulildaasel ben lireac kullanıyrm canım 25. Haftayım henüz bısey yok gercı daha erken catlamk için. Genetik bir durum aslında sadece daha fazlasını önlemeye calısıyrm ben catlıyacksa catlıycak zaten 🙈
Aysegulildaasel Sfk55 kesinlikle haklisin. Gobegimde falan bisi yok cok az sag gogsumun catladigini gordum moralim bozuldu ya. Liearacn hangisi peki yeni bi tane cikani var o mu kullandigin
Sfk55 Aysegulildaasel ben jel olanı kullanıyorum pembemsi kabı olan bu sefer serumuyla birlikte Aldım evdeki btnce. Serumu da catlarsam anında müdahale edeyim diye kullanırım. Dogumdan sonra zaten kullanrm illa ki çatlycm hisisdyrm 🙈https://imgyukle.com/i/SHs6sH
zeynepcelikss Aysegulildaasel ben 9 ayligim. doguma 10 gun kaldi inşallah. bu aya kadar hiç çatlağım olmadi. ama son haftalarda biraz gobek deligimin üstünde oldu çatlak. yapcak bisey yok bebegim sağlıklı olsunda 🙏🏼😊 ama hic krem kullanmayan insanlara gore cok az çatladı. yapıyla mi alakali kremle mi bilmiyorum
Bebislerimiz Suan ikisini kullaniyorum arkadasimin tavsiyesi uzerine aldim suan icin catlak oluşmadı kalcamada onu sürüyorum ben arkadasimda asiri kuru bir cildi var onemli olan nemli tutmak
Dudu2019 Lıerac ve hindistan cevizi yağı kullaniyorm hindistan cevizi yağını süruyorm sonra streçle göbeğimi sarıyorm nemli kalsn die 😁
gamzelim2234 @Aysegulildaasel ben palmer’s kullanıyorum 3.aydayım yeni başladım çok memnun olan duydum nemlendirmesi güzel 👍🏻