Merhabalar karnımın sağ alt tarafında ağrım oluyodu çok şiddetli bu yüzden doktoruma gittim o da bana plesanta da kireçlenme war we sağ tarafında çürük oluşmuş dedi eğer çürük büyürse bebeğin gelişimini engeller we bebeği erken almak zorunda kalırız dedi we daha sadece 6 aylığız böyle bi durum yaşayan war mı lütfen yardım edin çok korkuyorum😢🙏😔