Kızlar canim çok sıkkın, bugün 21+4 haftalığım az önce detaylıdan geldim bebeğim yine göstermedi kendini cinsiyetini yine öğrenemedik yanı, çok heyecanlıydım kesin olarak öğreniriz diye ama öğrenemedik yine var mi benim gibi olan çok moralim bozuldu tabi sağlığı yerinde olsun geç öğrensek de önemli değil ama herkes 16 17 haftasında öğreniyor biz detaylı ultrasonda bile göremedik ya 🥺🌸