Arkadaşlar gebeliğin 3.ayındayım aşırı nefesim daralıyor sıcakta kapalı küçük yerlerde özellikle hic nefes alamıyorum oksaparın yan etkilerinde varmış bunu iğneyi kullanıp yaşayan var mı napacam bilmiyorum klima dışında başka odada duramıyorum bile sağolsun annem bakıyor zaten mutfaga hic giremiyorum hem gebeliğim de zorlu geciyor hemde bu nefes darlıgı olunca ayrı bi zor 😥 napmam gerek nolur akıl verin cok kötü bi haldeyim😪