2_bebek ben 2 temmuz aksamindan beri.kanama goruyorum 6 haftalikti o zaman. Suan 8 hafta 4 gunluk. 4 gundur kahverenfiye donmustu dun hattâ hic gelmedi dun aksam ustu bianda tekrsrdan kan bosaldi resmen. Bol siyah pihtili adetten beter dr gittim bebegim iyi buyuyor suan yine azaldi . Ne zaman duzelicem.bende bilmiyorum 16 17 gun oldu 🤔