Bende 33 haftalık oldum 2 hafta önce boya badana yaptırdım temizliğimi bitirdim evet zor oldu ama mecbur olduğunu ev temiz olsun son haftalarda zorlanırım diye şimdide kendim yapıyorum günlük işlerimi yemeğimi vs artık bu haftalarda insan zorlanıyor ama gerçekten hareket yapmak evde bişeyler tapmak insanı dinç tutuyor öbür türlü sürekli uzanmak istiyorsun oda insanı daha çok ağırlaştırıyor