Midnightev Merhabalar Hanimlar en son 24 haziran adet oldum klomen+ovitrelle kullandim doktor bu ay cok yuksek gebelik şansı dedi 2 gun var adetime 3 gun önce test yaptim negatif çıkmıştı sizce adet günümün geçmesini beklemelimiyim?