Tortilla Seymaa_ doktorunuz durusunu soylemedımı. Benmmı bas asaga suan 37 yim bende. Topuklarını gobek delıgının dört parmak ustunde hıssedıyorm
Yaman Seymaa_ ben 32 den beri bas asagi bu sali kontrolum vardi asagi baya inmis dedi sali günü dogumum var
Tortilla 1989-- ıkı haftadır gitmıyorm bu hafta kontrolm war gırmemıstı daha. Bakalm ınsallah gırmıstır