Ayten24 Merhaba, 5hafta 5gunlukken ultrasona girdim, ama kalp atışları yoktu, endişeliyim… 6hafta 1gun oldu bugün, tekrar gidicem ultrasona ama korkuyorum..
Rehile Ayten24 bende 5+5ken kese gördüm hic kalbi duyacam diye gitmedim erken cunki 27 randevum var kalbi duymaya gidicem acele etmeyin derim
Melisaasilem Ayten24 endişe etmeyin 8. Haftaya kadar bekliyo bazı doktorlar benim doktorum 7. Haftaya beklemek istedi ben dayanamadım bir umut 6+2 de başka doktora gittim ve çok az duydum kalp atışını Bugün 7+2 Bugün tekrar gidicez sende inşallah sağ Salim duyarsın kalp atışını ❤️❤️❤️
maggie Ayten24 yine erken kalp atışı duymak için. Kötü düşünme bence 1-2 hafta daha sık dişini bekle 7-7.5 haftalıkken git
[silindi] Ayten24 Canım 7.haftamda kalbini gördüm alttan muayene ile dinletmedi doktorum 11.haftamda sesli olarak duydum ilk kez