MERYEMERVAM 6 haftalik hamileyim kese var bebek gorunmuyor dedi dokturum haftaya bakalim dedi sizin kac haftalik keseye düştü cinsiyeti ne oldu ?
Bebislerimiz MERYEMERVAM kan testi yaptirdin mi benimde ole oldu erken ogrendim kese gozukmuyor dedi kan testinde var demişti
Tatlisannedilekk MERYEMERVAM her hamilelik bir olmaz cnm kimisi önce kimisi geç görüyor bebeği, 6+0da keseyi gördüm 6+4te kalp atışlarını duydum
Miniginannesiiii1111 MERYEMERVAM 6+4te bebek kese kalp atışı vardı şükür vajinal ultrasondu ama benimki kilolu olduğum için karından görünmesi zordu arkadaşım bebeği kalp atışını 9. Haftada dinledi gördü doktoru o güne randevu vermişti o karından 9. Haftada gördü yani
Bebislerimiz MERYEMERVAM bana kesin olsun iki hafta sonra gel dedi durmak ne mumkun 1 hafta sonra gittim o hormon hem yukselmisti hemde keseyi gördük
Ceren2906 Canım Benimde Derdim Aynı Bende 6+2 de gittim şimdi 6+4 teyim kesem boş hatta kesem ufak benim bebek yok dedi doktor da 😞 senin kesen kaç cm
MERYEMERVAM Ceren2906 ya bn onu sormadim ama kesenin ici yesermis bebenin yerlesecegi yer haftaya goruruz dedi
Ceren2906 MERYEMERVAM çünkü kese var bebek yok yazmışsın kese varsa vermesi lazım sadece devlet hastanesı vermiyor ulturason resmî
Zeynepahmett Ceren2906 önemli olan büyümesi bence canım büyümüş stres yapma Allah in izniyle devam edecek